12 Eylül 2012 Çarşamba

asla yapmamalıydım !

3 yıl önce ayrıldığım ve facebooktan sildiğim eski sevgilime 'nasılsın?' msjı atmamalıydım,hadi attım bi iki msjlaştık ama sonra faceden ekleyebilirsin sorun yok dediğinde eklememeliydim işte.. yine anılarım depreşti.
Sonra tabiki bütün resimlerine bakıldı,duvarındaki yazılarına,yorumlarına .. sonucta ne kazandım? HİÇ.Kendi kendimi üzdüm depresyona soktum.
Eskiye dair ne varsa silmek gerek ama ben bunu bi tek 'o'nun için beceremedim.

''aşk ayrılınca değil vazgeçince biter '' dedikleri doğru ben ayrıldım ama vazgeçemedim.

Hakkında yazılacak çok şey var ama susuyorum, susmam unutmam gerek.Farkındayım,biliyorum.

2 yorum:

  1. Burcucuk her şey zamanla kazınılıyor kimi unutuluyor kimi yıllar sonra ona karşı aşk kalmasa bile aklına gelebiliyor... Ve şöyle bir şey var aşık birine yada vazgeçememiş birine akıl vermek ya da tavsiyede bulunmak çok anlamsız. sen ancak kalbine hükmettiğinde bir şeylerden vazgeçebilirsin...

    YanıtlaSil
  2. oda sanırım benım unutamadıgım bırı olarak kalıcak.. kalbıme söz anlatırım sanıyodum ama işte ekleyınce öle olmadı ılk üç gün baya bi inceledim baktım yaptıklarına ama şimdi yavaş yavaş geçiyor sanırım. çok teşekkür ederim bu yorumun benı gercekten mutlu etti Aslıcım.. Bu konuda Duyguda eskiyi bırakıp yeniye bakmalısın demişti,hayat felsefem olabilir dedim bende sanırım öyle yapmanın zamanı geldi,çok sevsemde biten bişey ve artık sadece anılarımda kalmalı.

    YanıtlaSil